Olajszerviz

A motor hosszú élettartalmának a megőrzése érdekében fontos a rendszeres motorolaj csere. Ezt legtöbben a megtett kilométer alapján teszik, de ezen kívül van még több olyan tényező, amit érdemes figyelembe venni az olajcsere intervallumok helyes kiválasztásához.

Ne feledjük, hogy ha nem megyünk egy kilométert sem az autóval, akkor is öregszik a motorban lévő olaj, hisz a betöltést követően elindulnak az oxidációs folyamatok. Javasoljuk azt is, ha Ön zömében csak a városban használja az autóját, és sokszor, de kevés kilométert tesz meg alkalmanként, érdemes sűrűbben cserélni az olajat.

Természetesen a helyes csereperiódus, függ a motortól, a használt motorolajtól, és olajszűrő minőségétől.

Szervizünkben garantált minőségű motor olajjal és olajszűrőkkel várjuk kedves ügyfeleinket!

Villamossági javítások, Diagnosztika

A mai kor autójának az elektronika térhódítása miatt egyik elengedhetetlen feltétele az ellenőrző diagnosztikai rendszer. Ez a rendszer hivatott a gépjárműben történő hibákat érzékelni, és ezt a műszerfalon a gépjármű vezetőjének tudomására hozni egy világító ikon, led formájában.

Ha a diagnosztikai szolgáltatásunkat veszi igénybe, akár jelentős javítási díjat is megspórolhat, hiszen egy olyan állapotban sikerülhet elkapni a problémát, amikor annak javítása még minimális költséget indukál. Ezt figyelembe véve tehát, a megelőzésben is rendkívül fontos szerepet játszik. A motordiagnosztika, gépjármű diagnosztika a nélkül tárja fel a hibát az autószerelő előtt, hogy az megbontaná az autó motorterében lévő berendezéseket.

A diagnosztika műszeres mérési vizsgálatok összessége. Ezek a vizsgálatok térképezik fel az autószerelő számára a gépjármű adott pillanatban lévő műszaki állapotát.

Mindezek tükrében a motordiagnosztika egy fontos, hasznos mérföldkő lett az autószerelés világában, és jelentősen megkönnyíti a dolgát minden autószerelő mesterembernek.

Ha gépjármű diagnosztika, motordiagnosztika az, amire szüksége van, akkor autószerizünk készséggel áll rendelkezésére.

Hívjon bizalommal!

Gumi csere

Az autók külső-belső fejlődésével a gumiabroncsok is sokat fejlődtek. A nyári gumi alapanyaga ma már meg sem közelíti a 15-20 évvel ezelőtti autógumik összetételét, ráadásul nagyon sok új komponenst is tartalmaz. A téli gumi olyan összetevőket is tartalmaz, amelyek a nyári gumiban nem találhatók meg, vagy csak kisebb mennyiségben. Ezeknek hála nagyobb tapadással rendelkeznek a téli gumiabroncsok a nyári gumiknál. 15-20 év eltelte óta a közlekedés gyorsulása is megfigyelhető, mely már önmagában speciálisabb gumiabroncs használatot kíván meg.

Csere a tartósan +7 fok alatti vagy feletti hőmérsékletnél esedékes. Természetesen +7 fok alatt már érdemes átszereltetni a téli gumit, mert nyári gumi használata semmiképpen nem ajánlatos télen. A +7 fok feletti tartós hőmérsékletnél pedig érdemes a téli gumi leváltása nyári gumira, bár ezt kicsit lazábban vehetjük, mert még mindig biztonságosabb téli gumival +7 fok felett közlekedni, mint nyári gumival +7 fok alatt.

Felesleges kockáztatni és az utolsó pillanatig várni!

Gumicsere időpont egyeztetésért hívja most az oldal felső és alsó részén található telefonszámot!

Légrugó javítás

Társaságunk jó néhány éve foglalkozik légrugók gyártásával, és forgalmazásával. A légrugózás igen elterjedt a járműiparban, és az ipari felhasználás is jelentős.

A légrugózás nagy előnye a többi technikával szemben, hogy a terheléstől függetlenül a levegő nyomásának változtatásával a rugózási frekvencia állandó marad, és a jármű menetstabilitása optimális értéken tartható.

A járműiparon kívül a légrugók ipari felhasználása is elterjedt, karbantartást nem igényel, mínusz 40 és plusz 80 fokos üzemi tartományban használható. Poros szennyezett környezetben is kifogástalanul működnek.

Légrugókat beépítve növekszik a jármű menetstabilitása és csökken a nagymértékű berugózás. A légrugók alacsony üzemi nyomáson működnek: 0.5-1.5 bar.

Az alacsony üzemi nyomás lehetővé teszi, hogy a mechanikus futóművel, és terhelésfüggő fékerő szabályzóval ellátott járművek adhéziós jellemzői nem változnak a légrugók alkalmazásával.

Autóépítés chip tuning

A chiptuning a motorvezérlő elektronika (Engine ECU – Electronic Control Unit) optimalizálását jelenti. A motorok különbözőek lehetnek, az elektronikák viszont egységesek, ezért van az, hogy a teljes egészében autónkra szabott motorvezérlő elektronika több lóerőt, nagyobb nyomatékot, és egyenletesebb teljesítmény leadást is jelent egyben

Chiptuninggal átlagosan 20-30 százalékos teljesítmény és forgatónyomaték-növekedést lehet elérni (turbós motornál), anélkül hogy megrövidítenénk annak élettartamát, a maximum 60 százalék is lehet. A szívómotoroknál 10 százaléknál nincs nagyobb tartalék.

Kevésbé köztudott, de a chiptuning gyakorlatilag az egyetlen hatásos fogyasztáscsökkentő módszer is egyben. A “megchippelt” autók a gyakorlatban 5-10 százalékkal is kevesebbet fogyasztanak, ha ugyanolyan intenzitással használjuk, mint korábban, de a nehezebb, és nagyobb járműveknél még ennél is többet lehet spórolni.

Chippelni néhány kivétellel bármit lehet, és gyakorlatilag érdemes is. A 2000 után gyártott autók paramétereit az OBD csatlakozón (On Board Diagnostic) keresztül lehet kiolvasni, amelyet jellemzően valahol a műszerfal alján helyeznek el az utastérben. Innen egy laptopra kötött dobozzal (interfész) letölthető a motorvezérlő-program, majd a módosítás után ugyan itt lehet visszatölteni.

Karosszéria lakatos

Budapesti autószervizünk vállalja személyautók és kisteher gépjárművek karambolos, sérült, törött karosszériája szakszerű javítását, fényezését márka függetlenül, gyorsan, precízen, garanciával, részben biztosítási ügyintézéssel.

A legmodernebb festékekkel, vízbázisú technológiával, számítógépes színkeveréssel dolgozunk, mely biztosítja a tökéletes gyári színelőállítást. Karosszéria elemeinket a gyáritól a minőségi utángyártott elemekig beszerezzük, mellyel minőségi munkát végezve a fényezés befejeztével adjuk át autóját az ön elégedettségére.